Agymenés

Címkék: kávé

2010.03.13. 13:34

Nincsen netem. Megőrülök! Nyilván mire ti olvassátok ezt, addigra van, de most akkor sincs. Este 11 van, aludnom kéne, mert 6 óra múlva kelek, de nem tudok. Pörög az agyam a kísérleten, amit csinálok. Eszembe jutott valami és szívem szerint most azonnal húznék be a laborba, hogy kipróbáljam, hátha így végre rájövök a megoldásra. Lévén holnap péntek, valószínű csak jövő héten lesz rá időm. És még így se vagyok benne biztos, hogy ez működni fog. Először azon aggódtam, hogy a masina képes-e rá, de arra rájöttem, hogy azt, hogy lehet kiküszöbölni, most meg az van, hogy nem tudom, hogy a megváltoztatott reakcióelegy (bár, mindössze egy plusz anyag, de az is sokat jelenthet) ugyanazon körülmények között képes-e hasonló eredményt produkálni. Mert az is lehet, hogy totál fals eredményt kapok. Bár ha ez így nem is működik, elméletben, ha így állítgatom a gépet, ahogyan most eszembe jutott, akkor sokkal több kondíciót tudok kipróbálni szimultán, ergo hamarabb kell, hogy eredményt kapjak. Sőt, így akár 2 tényezőt is tudok párhuzamosan módosítgatni, ez még nagyobb lehetőséget biztosít. Mindegy, holnap kiderítem, hogy megvalósítható-e, az is lehet, hogy totál baromság az egész, bár ezt erősen kétlem. Na, gondolom ez nagyon érdekelt mindenkit, de ki kellet, hogy adjam magamból.

Akkor se tudok aludni. Lehet a kávé miatt? Bár azt 12 órája ittam, annyi idő alatt bármi kimegy. Koffein volt a szusiban?

Jut eszembe kávé. Főnök jó fej volt ma. Ebéd után kérdezte iszunk-e egy kávét, mondtam persze, gondoltam a cégnél. Ehelyett beültünk a kocsiba és elmentünk egy tök jó helyre. Valahogy európainak tűnt a kávézó. Nem tudom mi miatt. Hatalmas tér, nagy belmagasság, kanapék asztalok mindenfele, vízpermetes ventilátor és hihetetlen jó kávé. Mondta, hogy szeret ide járni, mert úgy érzi, mintha otthon lenne. Beszélgettünk fociról, suliról, munkáról. Mesélte, hogy eleinte nem gondolta, hogy jól fogja magát érezni Thaiföldön, most meg biztos benne, hogy itt fog élni nyugdíjas éveiben is. Ilyen ez! Említettem, hogy esetleg visszajönnék diploma után, erre mondta, hogy erről majd mindenképpen beszélünk pár hónap múlva. Megint csak, ilyen ez! Miután sikerült az 1 órás ebédszünetet megfejelni egy 30 perces kávészünettel, visszahúztunk a laborba. Menet közben mondtam, hogy adhatna még valami munkát, mert most sok a szabadidőm, ugyanis órákat kell várnom 2 lépés között. Mondta, hogy az jó, mert nem árt, ha megtanulok mindent, amit a laborban használnak.

Beléptem az irodába ahol fél liter jeges kávé várt, amit az egyik lány hozott nekem. Letoltam ezt is.

Pár perc múlva jött a főnök, hogy van ellenszere unalomra. Itt van 200 kukoricaminta, ellenőrizd le őket rezisztenciára. Ollé! Szóval, holnap DNS kivonás egész nap, legalább megy az idő.

Szombaton megyek megint bambusztutajozni. Vasárnap költözök egy új helyre. Kollégiumszerű valami. Jelentősen lepukkantabb, mint a mostani hotel szoba, de bent van a városban és ez a lényeg. Meg állítólag van rendes internet!

Na, megpróbálok aludni megint.

Jóccakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://wigey.blog.hu/api/trackback/id/tr201836571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása