Huhh, már megint hétvége van én meg még az előzőt se meséltem el teljesen. Nem igazán van energiám meló után blogot írni, bocsánat! Na de, nézzük mi történt:

A vasárnapot egyedül töltöttem. Elcsattogtam a nem túl közeli plázába (7 km), mindezt persze délben, 40 fokban…ennyi eszem van. Szóval pláza, vettem pár szükséges dolgot, úgy mint, kés, villa, kanál és tányérok. Emellett egy tonna gyümölcsöt, mert azt élmény hazacipelni, ja meg jó adag salátát (éljen az egészséges étkezés!). Utána elugrottam a közeli piacra napszemüvegért és fürdőgatyáért. Éppen gyümölcsöt is jobb lett volna itt venni, de még nem annyira fejlett a thai tudásom, hogy ezt bevállaltam volna…majd legközelebb. Találtam egy mianmari (volt Burma) éttermet a piac sarkán, ahova leültem ebédelni. Miután beszereztem mindent és belaktam visszaindultam a hotelba.

Hazaértem, kipakoltam, majd azonnal fölpróbáltam az új úszónadrágomat és végre kipróbáltam a szálloda medencéjét. Tökéletes volt.

Másnap lakásavató. Kollegina jött értem autóval (persze pick-up, itt egyszerűen mindenkinek az van), piacon vettünk pár zöldséget, aztán fölvettünk még egy embert, egy láda sör és két zsák jég kíséretében. A ház kellemes, igazából nem sok mesélni való van róla, egy ház és kész. Szép lassan mindenki befutott. Sütöttek, direkt a kedvemért (nem mintha kértem volna) „omlettet”, ami náluk abból állt, hogy a fölvert tojást beleborították egy liter forró olajba. Megbeszéltük, hogy legközelebb én csinálom a vacsorát és akkor sütök omlettet is, igazit.

A vacsora az úgy nézett ki, hogy, mivel a teraszon nem fértünk el, ezért az udvaron leterítettünk egy nagy ponyvát és arra ültünk. Maga az étel, az érdekes volt, de tetszett a módi. Szóval, kitettek két elektromos melegítőt, erre egy-egy fazekat, abba meg vizet töltöttek. Vízbe leveskocka (knorr szigorúan :D), aztán amikor fölforrt, akkor bele az előre fölvágott zöldségek, tojás, húsgolyó és valami halgolyó (nem tudom, hogy mi volt pontosan, hal íze volt és kerek volt, az tuti), meg persze chili, mert anélkül nincs élet. Pár perc alatt megfőtt a hús a „levesben”, akkor mindenki szedett, majd újratöltöttük az edényt és ez így ment, amíg mindenki jól lakott. Elsőre furának tűnik, de finom volt és továbbra is tetszik ez a közösen evés, ami itt megy.

Hazafele kitalálták, hogy én még biztosan nem vagyok álmos és, hogy menjünk be Chiang mai-ba az egyetemhez, mert ott van az élet ilyenkor. Igazság szerint álmos voltam, de ezt nem tudtam visszautasítani. Szóval Chiang mai megint.

Pár perc keresgélés után találtunk egy parkolóhelyet. Kocsi lerak, irány az éjszakai élet. Ahhoz képest, hogy ez volt az utolsó estéje a 3 napos hétvégének, elég nagy tömeg van. Az utca a szokásos. Étterem, étterem hátán, ezek előtt a járdán asztalok, az úton meg robogók, illetve mindenféle árusok. Az első hely, amit választunk, éppen rendben van és a Gin-tonic is csak 50 Baht, csak a zene… Miután részleges halláskárosodást szenvedtünk a 2 gitáros miatt, fizettünk és tovább állunk. Következő bárral minden rendben van. Leülünk a hely előtt egy asztalkához (a kicsinyítő képző, több mint helyénvaló) és rendelünk valami koktélt (ami egy nagy kancsó piros löttyből és 3 pohárból áll) az eddig látott legcsinosabb lánytól. Miközben iszogatunk és beszélgetünk, egyszer csak érzem, mintha valaki még lenne a papucsomban, lenézek, lerúgom a papucsot, aztán látom, hogy egy jó 5 centis csótány aveszol belőle kifele. Kicsit megrázott a dolog, de mit volt mit tenni, a csótány legalább nem harap.

Ennyi volt a hétvége. Azt említettem már, hogy miért volt hétfőn szünnap? Szóval az itteni észjárás: vasárnap buddhista ünnep, de az milyen már, hogy egy ünnep olyan napra esik, amikor amúgy se dolgozik az emberek nagy része, úgyhogy legyen hétfő is szünnap. Ehhez asszem nem is érdemes egyebet hozzáfűzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://wigey.blog.hu/api/trackback/id/tr171813009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferzsi 2010.03.06. 07:13:57

Igyál Redbullt, vagy valami! Pocsékul indul a napom, ha nincs aznap semmi "mese".:)

Wigey 2010.03.06. 10:07:11

@ferzsi: majdcsak hozzászokok, hogy ne éjfélkor feküdjek le, amikor 5:30 kor kelek, aztán jobb lesz...igyekszem gyakrabban írni
süti beállítások módosítása